Gemeentewoningen

Het Huisvesting Informatieloket
Tel: 02 378 44 28 van 09u tot 12h
Nieuwe adres: Brusselsesteenweg, 112
1190 Brussel
hil@vorst.brussels

Permanentie

Woensdag van 13u tot 16u
Donderdag

van 14u tot 18u

van 14u tot 16u in juli en augustus

Vrijdag van 09u tot 12u

 

Opschorting van de inschrijvingen in het wachtregister voor gemeentewoningen


Bij dezen delen we u mee dat de inschrijvingen in het register van de kandidaatstellingen voor gemeentewoningen worden opgeschort vanaf 31 december 2017.

Sinds de heropening het register medio 2016 heeft de Huisvestingsdienst meer dan 500 dossiers ontvangen. Gelet op de trage uitbreiding van het gemeentelijke woningenbestand en op het feit dat er zich in het register huishoudens bevinden die al bijna 7 jaar aan het wachten zijn, worden de inschrijvingen tot nader order opgeschort.

Gelieve op te merken dat het Huisvesting-Informatieloket, waar u de inschrijvingsdossiers kunt intrekken en indienen, gesloten zal zijn van 22 december t.e.m. 2 januari 2018. Het kandidaatstellingsformulier kan hier gedownload worden of afgehaald worden aan het Huisvesting Informatieloket.

U kunt uw dossier tot en met 31 december 2017 via aangetekend schrijven met ontvangstbewijs opsturen naar de Gemeente Vorst, Huisvestingsdienst, Pastoorstraat 2, 1190 Vorst. U kunt ook een afspraak maken op het Huisvesting Informatieloket om uw dossier te overhandigen.

Afdrukken
« januari 2018 »
januari
ZoMaDiWoDoVrZa
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
liensfocus

Lopende werven

Publicaties

Foto's

Geef uw mening

Agenda
Zitting van de gemeenteraad 30-01-2018 19:30 - 23:00 — Gemeentehuis - Pastoorstraat 2
Repair Café 11-02-2018 14:00 - 16:00 — Ten Weyngaert"- Bondgenotenstraat 54
Aankomende agenda-items...